Friday 1 June 2012

terima jelah kann :')

ASSALAMUALAIKUM . hai kamu kamu semua , now still cerita sedih lagii , okayy baru aku sedar betapa pilu dan saket nya hati bila mengharap dekat seseorang yang belum pasti boleh sayang kita .why aku cakap macam ni ? hermm yelahh , kita sebagai manusia biasa pasti penah berharap dekat orang yang sedemikan , but orang tu tak sayang kita pun , and lagi teruk bila dia asyik teringat or still sayang ex dia , sedihh nya nana . tu nama nya karma kan , sebab aku selalu buat orang mengharap kat aku , hermm , malam tadi aku share story aku kat piya , :) dia pun tengah sedihh , hermm , sian dia , but thankss sebab bagi semangat kat aku , aku boleh senyum lebar sekarang , sebab ?

mulut cakap -> ehh jantan kat dunia bersepah , kau hadap dia sorang buat apa , bukan tak ada yang lain ^..^
hati cakap -> memang lah bersepah tapi nak cari yang setia bukan mudah :'(

# tak apa lahh , aku malas nak fikir semua tu buang masa , kbye :)

ngaduu kat piyaa , dia pun tengah sedihh :'(


  ni yang terbaik untuk kitaa yunkk :/

No comments:

Post a Comment