Thursday 31 May 2012

i'm back :)

Assalamualaikum semua , lamanya aku tak update blog , berabuk semak samun dah blog aku , btw aku dah padam semua entry yang agak sadis :'( . okey semua dah berlalu so buat apa nak ingat kan , and aku akan perbaharukan gaya aku taip , ( ayat penuh2 ) haha , okey now tak tahu nak cerita pasal apa , mesti nak tahu siapa pakwe aku ( *tak masal ) now status single not available . why ? aku dah ada orang yang aku tunggu . siapa ? adalah wey , belum declare acano nak cerita . HAHA , nanti dah serius aku cerita lah kat korang , nak tahu kenapa aku suka dia , tak tahu lah kenapa , HAHA , tapi aku memang tak mengharap hubungan ni sampai tahap tu , but aku nak dia buat aku happy , after aku dengan eypul clash , dia lah teman aku mesej semua , kalau tak memang sunyi sepilah kan , HAHA , okey sadis nya cerita aku . tu je lah , nanti sambung lagi  , kbyee <3

No comments:

Post a Comment