Wednesday 13 June 2012

hope kau happy k happy :')

, hay semuaa ~ hari ni dapat berita tergempar daripada seseorang , ehh , lupaa ~ Assalamualaikum semuaa , sihat ? HAHAHA , lupaa pulak pendahuluan dia , terus isi je . okay okay . sebelum aku mengarut lebih . back to the topic . tadi dia mesej aku dia cakap dia dah couple balik dengan ex dia ( taip k taip ) tak tahu kenapa aku dapat mesej tu aku terus delete tanpa fikir panjang , kenapa ? sakit hati kot ~ eh tak tak , aku tak sakit hati pun , but aku cool je tadi . meybe cover kot . tapi jelous tu ada lah siket kann , aku tak reply pun . takpe lah malas panjang cita , orang dah bahagia kan malas laa kacau , by the way , kau jangan risau laa aku tahu jaga diri aku , thankss sebab ingat jugak kat aku , soh aku jaga diri semua , thanks k thanks .. hope kau happy lah ngan dia , sebab aku tahu tu yang kau nak kann . aku faham . kau pun jaga lah diri yea capital E . kbye ~

No comments:

Post a Comment